ΕΠΙΚΑΙΡΑ

6/recent/ticker-posts

Δημήτρης Δημόπουλος: Επιτυχία είναι να μπορώ το βράδυ να κοιμάμαι ήσυχος


Μας προξένησε τις καλύτερες εντυπώσεις με τις υπέροχές του παραστάσεις, μας άφησε άφωνους με τις συμμετοχές του στην εθνική λυρική σκηνή, μας εντυπωσίασε όταν μάθαμε και για τις περγαμηνές τους σε επιστημονικό επίπεδο. Και να η αφορμή που μας δόθηκε να τον γνωρίσουμε λίγο καλύτερα και να μας μιλήσει για τον επιτυχημένο stand-up μονόλογο "Καφρόκρεμα", ο οποίος θα παρουσιαστεί για μία μοναδική βραδιά στο Θέατρο Αριστοτέλειον. Και προσοχή! Υπάρχουν μόνο λίγες θέσεις διαθέσιμες γιατί όπως καταλαβαίνετε τον Δημήτρη Δημόπουλο τον... αγαπάνε πολλοί! 

Παρουσιάζετε με μεγάλη επιτυχία τον stand-up μονόλογο "Καφρόκρεμα". Για όσους δεν τον είδαν θα θέλατε να μας πείτε τι είναι αυτό που θα παρακολουθήσουν στο Θέατρο Αριστοτέλειον;

Επί του δελτίου τύπου: τον τρίτο μου μονόλογο μετά το "Αντί Διδακτορικού" και την "Υπερπαραγωγή". Επί σκηνής: τα πιο σκωπτικά και ανατρεπτικά κείμενά μου ως τώρα. Επί της ουσίας: μια παράσταση που ευχαριστιέμαι αφάνταστα να παίζω και να μοιράζομαι με το κοινό!


Μία stand-up comedy που παρουσιάζετε, όπως είπαμε, με μεγάλη επιτυχία. Τι είναι αυτό που οδηγεί έναν καλλιτέχνη στην επιτυχία και πώς την αντιμετωπίζετε εσείς προσωπικά; 

Εξαρτάται τι ορίζει κανείς επιτυχία. Για μένα, επιτυχία είναι να μπορώ το βράδυ να κοιμάμαι ήσυχος. Όταν αγγίζω τα όρια αυτής της επιτυχίας, είναι πολύ απλό πώς την αντιμετωπίζω, κοιμάμαι και ξυπνώ ξεκούραστος.

Σίγουρα η επιτυχία φέρνει μαζί της θετικά σχόλια από όλες τις πλευρές πράγμα πολύ ευχάριστο. Στα αρνητικά σχόλια πώς αντιδράτε; 

Πλέον με μεγαλύτερη υπομονή και συγκατάβαση. Μπορώ πια να ζυγίζω τα αρνητικά σχόλια και την κριτική και να βρίσκω ακόμα και τι μπορώ να αποκομίσω από ένα αρνητικό σχόλιο. Και φυσικά να καταλάβω σε τι αποσκοπεί το σχόλιο αυτό, κρίνοντας από ποιους προέρχεται και για ποιους λόγους εκφράζεται.


Ποιες μπορεί να είναι οι ανησυχίες ενός καλλιτέχνη του δικού σας μεγέθους;

Οι ίδιες με όλους τους δημιουργούς, ανεξαρτήτως μεγέθους: τι έκανα, τι κάνω, τι θα κάνω;

Μία παράσταση, που όπως αναφέρει το Δελτίο Τύπου κινείται με την ίδια ευκολία από την καφρίλα των πιο κρυφών σκέψεων όλων μας, ως την αφρόκρεμα των πιο ευγενών προθέσεών μας. Πόσο έτοιμο πιστεύετε είναι το κοινό να παρακολουθήσει ένα θέαμα που εμπεριέχει… καφρίλα; 

Κρίνοντας από τις ως τώρα αντιδράσεις, πανέτοιμο! Ακόμα και θεατές που ήρθαν να μου μιλήσουν ή μου έγραψαν μετά την παράσταση σχετικά με κάτι που μπορεί να τους ξένισε λόγω της καφρίλας, το έκαναν με έναν τρόπο που μου έδειχνε πως είχαν κατανοήσει το σκοπό της και απλώς μπορεί να διαφωνούσαν. Κάτι που αποζητώ εγώ ως κοινό είναι η έκπληξη, το ξάφνιασμα, το λοξοδρόμισμα, η παράκαμψη από ό,τι μπορεί να θεωρηθεί αναμενόμενο και αυτό το στοιχείο προσπαθώ να το εντάσσω στο σταντ-απ μου.


Συγκρίνοντας τους θεατές της Αθήνας με αυτούς της Θεσσαλονίκης. Συμφωνείτε πως το θεατρόφιλο κοινό της Θεσσαλονίκης είναι πιο δύσκολο από αυτό των Αθηνών; 

Το ίδιο πράγμα όπου και αν πάω: το κοινό της πόλης μας είναι πολύ απαιτητικό και δύσκολο… Πώς να το πω χωρίς να προσβάλω κανέναν; Α, το βρήκα! Το κοινό της πόλης σας είναι εξίσου απαιτητικό, δύσκολο και μοναδικό με το κοινό της παραδίπλα πόλης.

Οι άνθρωποι, ειδικά στις μέρες μας, έχουν μεγάλη ανάγκη να γελάσουν και να ξεχαστούν λίγο από τα προβλήματα που έφερε πιθανώς μαζί της η οικονομική κρίση; Ωστόσο οι κωμωδίες, οι επιθεωρήσεις ή ότι άλλο προκαλούσε το γέλιο ήταν πάντα αγαπητό στο κοινό. Γιατί πιστεύετε ότι ανέκαθεν συνέβαινε αυτό;

Πάντα έχουμε ανάγκη να συγκινούμαστε και να γελάμε ως άνθρωποι, για αυτό δεν έχει υπάρξει στιγμή στην ανθρώπινη δημιουργία που να μην υπάρχουν δράματα και κωμωδίες ταυτόχρονα. Η ευφορία που δημιουργεί το γέλιο, αποτελεί ίσως μια πιο ευχάριστη εμπειρία που το κοινό να φαίνεται πως την αποζητά περισσότερο, όμως και η λύτρωση που μπορεί να φέρει ένα ξέσπασμα σε κλάματα είναι εξίσου σημαντική.


Τα τελευταία χρόνια παρατηρούμε ότι αρκετοί stand up comedians δημιούργησαν δικά τους κανάλια στο YouTube. Είναι αυτός ένας τρόπος να εκφράζεται κανείς ελεύθερα ή μήπως υπάρχει η ανάγκη, ειδικά νέων ηθοποιών, να προβάλλουν τη δουλειά τους και μέσα από αυτή τον εαυτό τους;

Όλα αυτά που αναφέρετε και τόσα παραπάνω!

Πριν σας ευχαριστήσουμε θα θέλατε να μας αποκαλύψετε τα μελλοντικά σας σχέδια;

Κάποια σχέδια είναι παροντικά, όπως οι παραστάσεις της οπερέτας "Νυχτερίδα" στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης με τη σύμπραξη της Κρατικής Ορχήστρας Θεσσαλονίκης και του μιούζικαλ "Ωραία μου Κυρία" στην Εναλλακτική Σκηνή της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, όπου συμμετέχω ως μεταφραστής. Ως κωμικός, συνεχίζω να παρουσιάζω την "Καφρόκρεμα" σε περιοδεία και στην Αθήνα, όπου μάλιστα θα κάνω κάποιες μεταμεσονύχτιες παραστάσεις μέσα στις γιορτές. Κάποια σχέδια δεν μπορώ να τα αποκαλύψω ακόμα, ίσως όμως με ξαναφέρουν, πολύ σύντομα, στη Θεσσαλονίκη…

Συνέντευξη: ΕΡΗ ΧΡΙΣΤΟΦΟΡΙΔΟΥ

Για περισσότερες πληροφορίες για την παράσταση ακολουθήστε τον παρακάτω σύνδεσμο: Η "Καφρόκρεμα" ξανά στη Θεσσαλονίκη για μόνο μία παράσταση!