ΕΠΙΚΑΙΡΑ

6/recent/ticker-posts

Η εβδομαδιαία θεατρική ατζέντα της Townsendia (08/10 - 14/10)


Όσο προχωράει το φθινόπωρο, όλο και περισσότερο αυξάνονται οι καθημερινές μας υποχρεώσεις τείνοντας στην τυποποίηση της ζωής μας. Στην πόρτα του θεάτρου βέβαια, διακρίνουμε μια χαραμάδα φωτός που μας προδιαθέτει για σπουδαία θεάματα, είστε διατεθειμένοι να την ανοίξετε διάπλατα; Ποιες είναι όμως αυτές οι παραστάσεις, που θα προσδώσουν μια πιο ανάλαφρη νότα στην καθημερινότητά μας, ή άλλες τροφή για σκέψη, πέρα από τα στενά όρια της ωμής πραγματικότητας;


Με μια εξαιρετική σεζόν στις αποσκευές της, η ομάδα Σημείο Μηδέν δίνει στους θεατρόφιλους έναν καλό λόγο να επιστρέψουν στους κλασικούς, μέσα από τη δική της αναμέτρηση με το ανυπέρβλητο υλικό του «Περιμένοντας τον Γκοντό», του Σάμουελ Μπέκετ. Το τραγικό και το κωμικό, διεισδύουν το ένα στο άλλο και αλληλεπιδρούν στο έργο – σταθμός που συνδυάζει το πολιτικό με το υπαρξιακό, ενώ οι τέσσερις ηθοποιοί που στελεχώνουν την παράσταση (Χρήστος Κοντογιώργης, Έλλη Ιγγλίζ, Έβελυν Ασουάντ, Κωνσταντίνος Γώγουλος) ενσαρκώνουν την αγωνία του Ιρλανδού συγγραφέα για ένα θέατρο το οποίο αποσκοπούσε σε χειραφετημένους πολίτες και ελεύθερους ανθρώπους. Υπό τη σκηνοθετική καθοδήγηση του Σάββα Στρούμπου, ο Γκοντό της ομάδας Σημείο Μηδέν «συνομιλεί ευθέως με το ανυπόφορο, με την απόγνωση, για να αναζητήσει, γεμάτος από αυτή την τραγική επίγνωση, τις δυνατότητες επανεκκίνησης της ζωής». Μπορείτε να την απολαύσετε τη Δευτέρα 8 Οκτωβρίου στο Θέατρο Αυλαία.


Ο Κρίτωνας Ζαχαριάδης, μετά την περσινή βραβευμένη επιτυχία "Πώς από δω, αλλά και γιατί όχι", φέτος θα παρουσιάσει στο Θέατρο Σοφούλη το νέο πρωτότυπο έργο του "ΠΕΛΟΤΑ". Πρόκειται για μια σουρεαλιστική κωμωδία ρεαλιστικών καταστάσεων, που μέσω του μονολόγου θα καταφέρει να κεντρίσει το ενδιαφέρον του κοινού, καθώς η ιδιαιτερότητά της έγκειται στο γεγονός ότι ένας ηθοποιός υποδύεται συνολικά 10 συν 8 χαρακτήρες. Ερμηνεύει ο βραβευμένος ηθοποιός Δημήτρης Χατζηθεοδοσίου (Μπραντ). Η πρεμιέρα θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 10 Οκτωβρίου.


Είμαστε στην ευχάριστη θέση να σας ανακοινώσουμε ότι η παραγωγή της θεατρικής ομάδας Passatempo, που σημείωσε 41 sold-out παραστάσεις τη σεζόν 2017-2018 προσελκύοντας περισσότερους από 3.000 θεατές, επιστρέφει από τις 12 Οκτωβρίου στη σκηνή του Θεάτρου Τ. Ο λόγος, για το αυτοβιογραφικό αριστούργημα του Tennessee Williams "Γυάλινος Κόσμος", σε σκηνοθεσία Γλυκερίας Καλαϊτζή, με τη Γιώτα Φέστα στο ρόλο της Αμάντα. Πρόκειται για ένα σπαρακτικό και ταυτόχρονα ανελέητα σαρκαστικό έργο, που μιλά για τον δύσκολο αποχωρισμό από την οικογενειακή φωλιά, για την ενοχή, για την ανέφικτη φυγή, για τη μνήμη που μπορεί να γίνει…φυλακή. Η μεγάλη επιτυχία της προηγούμενης σεζόν, είναι και πάλι εδώ!


Η «ΕΜΜΑ» της Μαρίας Πρωτόπαππα, διασκευή βασισμένη στο βιβλίο «Αναμνήσεις δι' αλληλογραφίας», που έγραψε η Κολομβιανή ζωγράφος Έμμα Ρέγιες μετά από προτροπή του Γκαμπριέλ Γκαρσία Μάρκες, κάνει στάση στη Θεσσαλονίκη για τρεις μοναδικές παραστάσεις. Ο θεατρικός κόσμος της «ΕΜΜΑ» απευθύνεται στις αισθήσεις, όχι στο νου. Είναι ένας πίνακας τρισδιάστατος, ή ένα τραγούδι με πρόζα. Μέσα από τα μάτια ενός παιδιού τεσσάρων χρόνων, ζωντανεύει την Κολομβία των αρχών του 20ου αιώνα, μέσα σε μια ατμόσφαιρα Λατινοαμερικάνικου μυστικισμού και καθολικής αυστηρότητας. Είναι εμπνευσμένος από τη ζωή ενός θηλυκού Όλιβερ Τουίστ, που κατάφερε με το θάρρος, την αφέλεια και την αχαλίνωτη φαντασία του, να επιβιώσει σε σκληρές συνθήκες, να ταξιδέψει σε όλον τον κόσμο και να διαπρέψει στην Ευρώπη ως καλλιτέχνης. Παρασκευή 12, Σάββατο 13 και Κυριακή 14 Οκτωβρίου, είστε έτοιμοι να σας ταξιδέψει;


Το έργο του Γεράσιμου Σταύρου «Καληνύχτα Μαργαρίτα» είναι μια θεατρική μεταφορά του διηγήματος του Δημήτρη Χατζή, «Μαργαρίτα Περδικάρη», από τη συλλογή διηγημάτων του συγγραφέα «Το τέλος της μικρής μας πόλης» και παρουσιάστηκε για πρώτη φορά το 1967, από το Ελληνικό Λαϊκό θέατρο του Μάνου Κατράκη. Από Τετάρτη 13 Οκτωβρίου, ο Γιώργος Νινιός ως Περικλής Περδικάρης και η Κατερίνα Παπαδάκη ως Μαργαρίτα, θα βρίσκονται στο Θέατρο της Μονής Λαζαριστών για να σας βάλουν σε σκέψεις, υπό την σκηνοθετική ματιά του Φώτη Μακρή.